Ko sam ja...

...ukratko, osoba koja je uvek želela da može da pomogne svima. Verujte, mnogo puta sam doživela i neprijatnosti zbog toga ali ne odustajem. Zbog moje potrebe da ljudima pružim ono što im nedostaje, postala sam medicinksa sestra. Uz iskustvo koje sam gradila pomažući obolelima od karcinoma, školovala sam se i dalje i još dalje da bih mogla da nadomestim i onaj deo potreba ljudi gde medicina baš i nije uspešna. Mnogi i ne znaju šta im treba ili šta žele i u Rekonektivnom isceljivanju sam pronašla jedinstvenu metodu koja apsolutno za svakog pojedinca uradi onom što mu je potrebno...samo treba da se prepusti, mada je to mnogima najteže. Verujem da je naša Zemlja sa svojom prirodom omogućila ljudima da žive u zdravlju i blagostanju i trudim se da, svima koje to zanima, objasnim kako funkcioniše naše telo. Kao što bi svako od nas bio u velikom problemu kada bi izbacio C vitamin iz ishrane tako sada jako osetimo kroz generacije i generacije koliko nam nedostatak nedostaje Kanabis u lancu ishrane. Uživam svaki dan kada mogu da pomognem svima koji se bore sa sobom, sa depresijom ili nečim što liči na to, sa bolovima, sa zaposlenjem, sa stresom na radnom mestu, sa svim bolestima našeg doba (Demencija, MS, Alchajmer, Parkinson, Reuma, Artritis...), povišen pritisak, dijabetes...i zato, ako ti treba da te saslušam ili samo da pomognem...javi se.

Коментари

Популарни постови