Kad utišam um...osećam MIR

A osećam ga još od prvog tretmana Rekonektivnog isceljivanja. I to osećam onaj potpuni mir u stomaku o kojem nisam znala ništa 46 godina. Majka sam dvoje odrasle dece ("mala deca mala briga, velika deca velika briga") i verujte, čak i majka može da oseti ovaj mir...jer je on tu da mi pomogne da racionalno gledam na sve i najvažnije...da ne brinem da bih brinula, što mi majke često,prečesto radimo. MIR u meni mi je doneo i da sam sposobna da sve postignem kada i kako treba. Ne opterećujem se kada imam sastanak jer se uvek "nešto desi" da me podseti na vreme, a slušajući druge uvek produktivno i u pravo vreme učestvujem. To je zato što mi je Rekonektivno isceljivanje omogućilo nesmetan protok energije kroz mene i eliminisalo blokade uzrokovane stresom. Prosto mi je svaki dan miran i sve mi se "namesti" i desi baš kada treba...a ja uzivam. Nisam postala lenja osoba, naprotiv, poletna sam jer kao kada prodišete, tako upijam informacije i zadržavam samo meni potrebne ali nemam stresnu blokadu koja sprečava informacije da uopšte stignu do nas. Rekonektivno isceljivanje veoma individualno deluje i apsolutno donosi svakome ono što mu je potrebno, jedino taj mir u stomaku, u sebi, osete svi.

Коментари

Популарни постови