JEDNA OD NAJLEPŠIH IZJAVA NIKOLE TESLE


"Radim za budućnost, govorio je,
 i savremenici me neće razumeti,
ali će jednoga dana  prevladati naučni zakoni prirode
čije sam tajne otkrio i sve ce se izmeniti,
kao dlanom o dlan, sve će se promeniti.
Nastupiće nova era čovečanske mudrosti,
čije će glavne odlike biti razumevanje vremena,
otkriće izvora beskrajne energije i
oblikovanje materije po volji naučnika.
Ljudska svest pomeriće granice života i biće
 moguće razgovarati sa dušama umrlih odvojenim od tela.
Ova saznanja dodatno će promeniti
naše shvatanje o razlici života i smrti".
"Uveren sam da je celi kosmos objedinjen,
kako u materijalnom tako i u duhovnom pogledu.
Postoji u svemiru neko jezgro otkuda mi dobijamo svu snagu,
sva nadahnuća, ona nas večno privlači,
ja osećam njenu moć i vrednosti koju ona emituje
celom svemiru i time ga održava u skladu.
Ja nisam prodro u tajnu tog jezgra,
ali znam da postoji i kad hoću da joj
pridam kakav materijalni atribut,
onda mislim da je to SVETLOST, 
a kad pokušam da ga shvatim duhovno,
onda je to LEPOTA i SAMILOST.

Onaj koji nosi u sebi tu veru oseća se snažan,
rad mu čini radost, jer se sam oseća jednim tonom
u sveopštoj harmoniji."
- Nikola Tesla

Коментари

Популарни постови